فوتبال مدرن

فوتبال مدرن

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ برای اخبار رسانی به شما عزیزان فوتبال دوست است و همچنین در میان این اخبار عکس ها وکلیپ هایی را برای سر گرمی شما آماده کرده ام.اسم من رضا وطرفدار تیم رئال مادرید هستم.

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 5839
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



لئوناردو: مذاکرات با بکام را آغاز کرديم

 

قرارداد کاپیتان سابق سه شیرها با باشگاه آمریکایی ماه آینده به پایان می رسد و اگرچه او احتمال تمدید قرارداد با این باشگاه را رد نکرده، اخیرا اعلام کرد که می داند دو باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتنش هستند.
لئوناردو که از زمان حضور در میلان به خوبی با بکام آشنایی دارد، در گفتگو با نشریه سان گفت:" بله، ما صحبت های مان را آغاز کردیم. برای رسیدن به توافق به زمان نیاز داریم. باید به توافقی برسیم که برای هر دو طرف مناسب باشد.

من از سوابق او به خوبی آگاه هستم و نیازی نیست کسی آن را به من بگوید. اودر میلان بازی می کرد و من شناخت خوبی از او دارم.وقتی در مورد بکام صحت می کنید، در مورد بازیکن بزرگی صحبت می کنیم. قرارداد او به زودی تمام می شود و او باید در مورد آینده اش تصمیم گیری کند.
اگر بکام تصمیم بگیرد به باشگاه ما بپیوندد، باید از این مسئله خوشحال باشیم. فکر می کنم با توجه به تجربه ای که دارد، هنوز می تواند در زمین مفید باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: